неділю, 24 жовтня 2021 р.

Онлайн-тренінг "Формування критичного мислення на уроках словесності"

 

                                                          Мислення – це нове створення світу

                                                                                                Альберт Камю


20 жовтня 2021 року
в Тернопільському ОКІППО відбувся онлайн-тренінг для учителів-словесників закладів загальної середньої освіти «Формування критичного мислення на уроках словесності».

Захід спрямований на формування навичок аналітичного сприйняття інформації та обґрунтування прийняття рішень, спонукання до осмислення та більш глибокого вивчення теоретичних питань, застосування теоретичних знань на практиці, отримання інструментів – конкретних методів й прийомів критичного мислення, розвиток вмінь взаємодіяти в колективі, підвищення професійного рівня педагогів та їх особистісне зростання.

Під час проведення онлайн-тренінгу було охарактеризовано моделі навчання (пасивне, активне інтерактивне), здійснено створення усіх необхідних умов для якісного засвоєння інформації кожним учасником. У ході дискусії  визначено основні складові елементи критичного мислення, продемонстровано презентацію та модель уроку з використанням технології критичного мислення. Таке мислення передбачає застосування безлічі конкретних інструментів, методів і технік, яких цілком можна навчитися. Фахівці зараховують критичне мислення до списку семи найважливіших життєвих навичок, потрібних кожній дитині.

Під час виконання пізнавальних, навчальних вправ «Перехресна дискусія», «Акваріум», «Дерево передбачень» педагоги пересвідчились у важливості впровадження технології критичного мислення на уроках української мови і літератури та зарубіжної літератури. Учасники заходу мали змогу продемонструвати свої творчі здібності, склавши віршовані форми (сенквейн, діаманта). Кожен етап заходу завершувався цікавими онлайн-розминками. Дякуємо усім учасникам за активність, уважність, цінні ідеї, якими ділилися протягом заходу, розуміння актуальності вищезазначеної проблеми в освітньому процесі.


Немає коментарів:

Дописати коментар