Навчання – праця, серйозна праця людини, отже, воно
повинно бути радістю тому, що праця, успіх в праці, подолання перешкод в праці,
його результат – все це надійні джерела людської радості
В.Сухомлинський
20 вересня 2021 року в Тернопільському ОКІППО
відбувся онлайн-тренінг для педагогів-організаторів,
класних керівників, педагогічних
працівників закладів загальної середньої освіти „Хмарні сервіси в організації
роботи з обдарованою учнівською молоддю”.
Захід спрямований на підвищення професійного
рівня педагогів та їх особистісне зростання через формування навичок
використання хмарних сервісів у системі виховної роботи; практичного використання ІКТ у системі
виховної роботи в умовах НУШ; використання теоретичних знань у практичній
діяльності.
У тренінгу взяли участь більше 90 педагогічних
працівників закладів загальної середньої освіти області. Учасники заходу мали
змогу ознайомитись з цікавими інформаційними матеріалами „Інновації в
формуванні та розвитку педагогічної майстерності педагога-організатора в умовах
вимог Нової української школи”, „Сучасні технології і методики навчання,
виховання і розвитку учнів” (Зоряна Борисюк, методист центру виховної роботи,
захисту прав дитини та громадянської освіти). Під час наступної частини тренінгу „Використання
Web-2.0 технологій в освітньому процесі ЗЗСО” педагогічні працівники працювали
з хмарними сервісами Google, а саме:
- створення онлайн-кабінету, Google Class, Blogger,
Google-продуктів з допомогою онлайн-сервісів;
-
створення
Google-форм;
-
активація
власного you Tube-каналу, створення і редагування власного відео з допомогою
you Tube-каналу;
-
робота
з графічними редакторами (Оксана Мочук, методист центру інформатики,
інформаційно-комунікаційних технологій та дистанційної освіти).
Усі учасники успішно виконали завдання тренінгу та зрозуміли, де і як вони зможуть використовувати хмарні сервіси для навчання здобувачів освіти в умовах персонального акаунта. Дякуємо усім учасникам тренінгу за активність, цікавий діалог, ідеї, якими ділилися протягом заходу.
Немає коментарів:
Дописати коментар